خانه / دانلود رایگان اکسل / آموزش ساخت نرم افزار تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن

آموزش ساخت نرم افزار تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن

آموزش ساخت نرم افزار تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن

 

نکته: می توانید ویدئوی کامل آموزش ساخت نرم افزار تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

همان طور که از آموزش های سایت مشخص هست ، سعی کرده ایم آموزش هایی را در سایت قرار دهیم که شما را به سمت برنامه سازی و ساخت و تولید نرم افزار در اکسل جهت می دهد و عملا باعث می شود شما دست به پیاده سازی بزنید و آموزش ساخت نرم افزار تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن از این نوع آموزش ها می باشد.

 

در آموزش های بخش دانلود رایگان سایت ، دو آموزش دیگر مرتبط با موضوع تب های افقی و عمودی در اکسل نیز ایجاد کرده ایم و عناوین آنها ، آموزش نمایش اطلاعات به صورت تب ها در اکسل ، آموزش ایجاد فرم مرحله ای در اکسل و کدنویسی آن ، می باشند.

 

موضوعی که در مورد این دو آموزش مطرح هست ، شیوه پیاده سازی آن است و در این آموزش ها ما با استفاده از آبجکت ها و شیپ ها توانسته ایم تب های افقی و عمودی در اکسل را ایجاد کنیم.اما در آموزشی که پیش رو داریم ، می خواهیم با خود سلول های اکسل این کار را انجام دهیم .

 

در این آموزش هم تب های افقی و هم تب های عمودی را در قالب یک پروژه پیاده سازی و کدنویسی می کنیم. در ابتدا قسمت اول پروژه که مرتبط با تب های عمودی (یا در یک سطر) را کدنویسی می کنیم و قدم به قدم مراحل را شرح و توضیح خواهیم داد.

 

موارد مهمی که در آموزش تب های افقی و عمودی در اکسل یاد می گیریم و از ترکیب آنها استفاده می کنیم ، بخش کاندیشنال فرمتینگ ، ایجاد ارتباط معنایی بین بخش های مختلف تب ها ، شیوه ساختار سازی بین بخش ها با کدنویسی بهینه می باشند.

 

به دلیل نکات فراوانی که آموزش تب های افقی و عمودی در اکسل داشت ، سعی کرده ایم در دو بخش و در دو ویدئو مطالب را توضیح دهیم و توصیه می کنیم مراحل کار را مرور و سعی در اجرا و پیاده سازی آموزش کنید تا درک موضوعات ملموس تر باشد.

منظور از تب های افقی و عمودی در اکسل ، جای دادن دادهای بیشتری در یک محدوده فضای مورد نظر می باشد.مثلا در این پروژه تب های عمودی که شامل ۴ تب می باشند ، را به صورت زیر ایجاد می کنیم:

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

و همچنین تب های افقی را که در چندین سطر و در یک ستون قرار می گیرند را به صورت زیر ایجاد می کنیم:

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

تب های افقی و عمودی در اکسل

 

 

حال ویدئوی کامل پروژه شیوه ایجاد تب های افقی و عمودی در اکسل و کدنویسی آن را در دو قسمت (ویدئو) در زیر مشاهده نمایید:

 

 

 

 

اگر آموزش بالا مفید و باعث شده تا دید شما نسبت به نرم افزار اکسل و قدرت آن برای پیاده سازی پروژه های بزرگ و کاربردی تغییر کند ، توصیه می کنیم آموزش های زیر را مشاهده و برنامه نویسی در اکسل که باعث تولید برنامه و نرم افزار توسط شما می شود ، را انجام دهید.
 

 

 

همچنین می توانید پروژه طراحی فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک با گزارشات کامل و نمودارها را در زیر مشاهده نمایید. آموزشی که در آن فرم نظرسنجی به صورت اتومات ساخته و طراحی می شود و گزارشات کامل تحلیلی از نظرسنجی ایجاد می کنیم.

 

طراحی فرم نظرسنجی در اکسل

 

 

همچنین پروژه طراحی آزمون پیشرفته در اکسل به صورت هوشمند با پنل مدیریت سوالات ، که امکان طراحی و پیاده سازی یک آزمون با سوالات مختلف تستی ، تشریحی ، چند پاسخی ، تک پاسخی و با تعداد سوالات تعیین شده توسط آزمون گر از ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده این پروژه می باشد. این آموزش را مشاهده نمایید:
 

 

آزمون در اکسل به صورت هوشمند

یک دیدگاه

  1. ممنون از شما . واقعا همونی بود که می خواستم،کامل و بدون نقص

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *