خانه / مهارت های هفت گانه / استایل ها در نرم افزار ورد (Style ها)

استایل ها در نرم افزار ورد (Style ها)

استایل ها در نرم افزار ورد (Style ها)

 

در واقع استایل ها در نرم افزار ورد به شما این امکان را می‌دهند که تنظیمات از قبل انجام شده را به صورت یک مرتبه بر روی موارد انتخابی خود در متن یا پاراگراف‌ها اعمال کنید و یکی از استفاده‌های بسیار مهم و بسیار پرکاربرد Styleها این است؛ زمانی که شما برای متون خود از Styleها استفاده کرده‌اید برای انجام تغییراتی مثل تغییر رنگ قلم و… می‌توانید Style مربوطه را تغییر دهید تا تمامی آن قسمت از متن به صورت یکجا تغییر کند helpful hints. (در ایجاد فهرست نیز ضرورت دارند)

Styles in offoce Word

اولین مبحث آموزشی در خصوص Styleها نحوه اصلاح یک Style به شکل دلخواه خود است؛ پس برای انجام این عمل شما بر روی Style مورد نظر خود (سربرگ Home) راست کلیک و گزینه Modify را انتخاب کنید. اکنون در کادر Modify Style شما می‌توانید به تنظیمات Style بپردازید و همچنین با کلیک بر روی گزینه Format می‌توانید به تمامی تنظیمات قالب‌بندی متن دسترسی داشته باشید.

Styles in offoce Word

با باز کردن بخش Styles گزینه Apply Styles امکان دسترسی به تمامی Styleها و تنظیمات Modify آنها را به صورت یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد.

Styles in offoce Word

اما برای ایجاد یک Style بعد از انتخاب متن خود که دارای Style تغییر داده شده توسط شما است، با باز کردن بخش Styles گزینه Create A Style را انتخاب و در کادر باز شده نام دلخواه خود را وارد کرده و Ok را کلیک کنید؛ برای استفاده مجدد از آن می‌توانید آن را در این بخش فراخوانی کنید.

Styles in word-HadafeAmoozesh

سایت هدف آموزش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *