خانه / آموزش / راهنمای دانلود آموزش های بخش دانلود رایگان سایت هدف آموزش:

راهنمای دانلود آموزش های بخش دانلود رایگان سایت هدف آموزش:

راهنمای دانلود آموزش های بخش دانلود رایگان سایت هدف آموزش:

 

نکته: ویدئوهای بخش دانلود رایگان سایت را می توانید با ورود به بخش کاربری خود دانلود نمایید . اما ویدئوهای بخش پرسش و پاسخ تخصصی اکسل را می توانید در داخل خود سایت مشاهده نمایید و امکان دانلود این بخش امکان پذیر نیست.

 

اگر می خواهید ویدئوها را صرفا در داخل سایت مشاهده نمایید ، کافی است آنها را Play کنید تا نمایش داده شوند. اما اگر قصد دارید آنها را دانلود نمایید ، باید مراحل زیر را انجام دهید:

 

وارد بخش کاربری خود شوید.

در ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید. برای این کار قبلا باید در سایت ثبت نام کرده باشید. در غیر این صورت باید ثبت نام نمایید. در صفحه اصلی سایت ، و در پنل سمت راست ، در بخش کاربری و ورود ، روی نام نویسی کلیک نمایید. به صورت زیر:

 

 

اطلاعات ثبت نام را پُر نمایید و سپس ایمیل خود را جهت تائید ثبت نام چک نمایید.

 

 

نکته مهم: دقت نمایید ممکن است ایمیل تائیدیه در بخش اسپم ایمیل شما رفته باشد. بخش اسپم در ایمیل به صورت زیر می باشد:

 

ابتدا روی More کلیک نمایید:

 

 

سپس روی Spam کلیک نمایید و ایمیل را باز کنید و لینک تائیدیه را کلیک نمایید تا اکانت شما در سایت فعال شود.

 

 

تا اینجای کار شما در سایت ثبت نام کرده اید.حال باید وارد بخش کاربری خود شوید. دوباره وارد صفحه اصلی سایت شوید و از پنل سمت راست ، وارد بخش کاربری خود شوید:

 

 

پس از ورود به سایت ، اگر با موفقیت وارد شوید ، باید در بخش کاربری به شکل زیر نمایش داده شود:

 

 

 

دانلود ویدئو آموزشی در بخش دانلودهای رایگان سایت هدف آموزش:

 

در این مرحله صفحه آموزش مورد نظر خود را باز نمایید. سپس به بخش دانلود ویدئو که در زیر ویدئو می باشد بروید و روی لینک Download کلیک نمایید:

 

 

مشاهده می کنید که یک فایل بسیار کم حجم دانلود می شود . به صورت زیر:

 

 

کافی است به محل ذخیره این فایل زیپ برویم. روی آن کلیک راست کرده و گزینه Show in Folder را می زنیم. همان طور که مشاهده می کنید به محل ذخیره فایل های دانلود می رویم:

 

 

 

حال روی فایل دوبارکلیک کرده و سپس مشاهده می کنید که یک فایل متنی درون آن هست. روی این فایل نیز دوبار کلیک نمایید تا باز شود. همان طور که در تصاویر زیر مشخص هست ، لینک دانلود آموزش در فایل متنی قرار دارد.

 

 

 

حال کافی است این لینک را کپی کرده و به مرورگر اینترنت خود منتقل کنیم و در آدرس بار آن (منظور در داخل گوگل نیست!!) قرار دهیم و سپس اینتر را بزنیم تا دانلود آغاز شود.

 

 

 

 

سپس اینتر را می زنیم. ممکن است در این مرحله ویدئو شروع به دانلود شدن کند و یا می توان ویدئو در مرورگر شما نمایش داده شود. اگر ویدئو نمایش داده شد ، کافی است از پایین و سمت راست روی سه نقطه کلیک نمایید تا منوی آن باز شود.

 

 

حال از منوی باز شده ، گزینه دانلود را می زنیم تا دانلود آغاز شود. مانند تصویر زیر:

 

 

 

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید دانلود ویدئو شروع می شود و شما پس از دانلود می توانید روی آن در نوار پایین کلیک راست کنید و سپس گزینه Show in Folder را انتخاب و یا روی گزینه Show All کلیک نمایید. سپس در پنجره باز شده ، فایل خود را کات یا کپی نموده و در مکان مورد نظر روی سیستم خود ذخیره نمایید.

 

 

 

 

۵ دیدگاه

  1. سلام . آموزش ها عالی هستن . ممنون از تلاش و صبر شما استاد ارجمند

  2. تدریس تان عالی است
    برای پرداخت دیگر راهی نیست چون من از دیگر کشور میخوام دانلود کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *