خانه / دانلود / ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل و پیاده سازی بقیه شیت ها براساس آن

ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل و پیاده سازی بقیه شیت ها براساس آن

نام محصول : آموزش ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل و پیاده سازی بقیه شیت ها براساس آن

مدرس: افشین بوشهری زاده

پشتیبانی: دارد.

نوع محصول: دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (۲ ساعت و ۳۱ دقیقه معادل ۱۵۱ دقیقه ) در ۴ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر .

فرمت فایل: mp4

مبلغ سرمایه گذاری: ۱۷۹۰۰۰ تومان

 

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل آموزش ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل و کدنویسی آن ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

 

بسیار پیش آمده که شما قصد داشتید شیتی را به عنوان شیت اصلی خود داشته باشید و براساس آن شیت ، بقیه شیت ها و اطلاعات خود را از آن الگو یا قالب بارگزاری نمایید. همچنین هر تغییری که در شیت رفرنس یا اصلی داده شود ، می خواهید در شیت های دیگر بنا به طراحی شیت رفرنس ، اعمال شود.

 

همچنین سلول های موجود در الگو و قالبی که در شیت رفرنس و مبنا در اکسل تعریف شده ، می تواند شامل فرمول ، حروف و اعداد باشند. و با تغییر آنها ، قطعا باید روی بقیه شیت ها اعمال شوند.

 

موضوع مهم دیگری در آموزش ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل می باشد ، این هست که کاربر می تواند هر تعداد شیت که می خواهد اضافه کند. و عملیات انتقال داده ها و الگوی مورد نظر از شیت رفرنس و مبنا به صورت اتومات روی شیت جدید انجام می شود.

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

پروژه ای که ما در نظر گرفته ایم ، مرتبط هست با تولید محصولات شیمیایی براساس ترکیب تعدادی مواد اولیه. شیت رفرنس و مبنا ما ، شیت “قیمت مواد اولیه” می باشد که با که از ۳ بخش تشکیل شده است و با تغییر در هر المانی در این ۳ بخش ، باید تغییرات در شیت های دیگر (که به عنوان شیت های محصولات نامیده می شوند) اعمال شود.

 

شیت دیگری داریم با نام “لیست محصولات” ، که لیست نام همه شیت ها و اطلاعات آن را در خود به صورت اتومات ذخیره می کند.همچنین بقیه شیت ها ، شیت های محصولات می باشند که به ازای هر محصول یک شیت را در نظر گرفته ایم. و مواد اولیه موجود در هر شیت ، مقادیری برای آنها تنظیم شده که با ترکیب آنها ، فرمول شیمیایی تولید می شود.

 

این که از چه پروژه ای استفاده می کنیم ، مهم نیست. مهم شیوه ماکرونویسی است که در قالب پروژه ، شما یاد می گیرید چطور یک شیت رفرنس و مبنا در اکسل داشته باشید و از طریق آن ، هرگونه تغییرات را در شیت های محصولات یا شیت های دیگر اعمال نمایید.

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

همچنین ممکن است ما بخواهیم در شیت رفرنس و مبنا در اکسل ، مواد اولیه جدیدی را اضافه کنیم. بنابراین باید سطرهایی را به انتهای لیست مواد اولیه اضافه کنیم. حال با زدن دکمه “بروزرسانی محصولات یا شیت ها” ، مواد اولیه یا سطرهایی که اضافه کرده ایم ، به تمام شیت ها نیز اعمال می شود.

 

جلسات آموزش ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل و پیاده سازی بقیه شیت ها براساس آن:

  • جلسه اول: کدنویسی بارگزاری لیست فرمول ها و شیت ها در  شیت محصولات   ۴۹:۱۵  دقیقه

 

  • جلسه دوم: کدنویسی فعال یا عدم فعال سازی فرمول ها در لیست محصولات و ایجاد فرم آن   ۳۱:۱۴  دقیقه

 

  • جلسه سوم:  کدنویسی انجام تغییرات کامل شیت مبنا در همه شیت های محصولات  ۳۱:۱۶  دقیقه

 

  • جلسه چهارم:  کدنویسی انجام تغییرات کامل شیت مبنا در همه شیت های محصولات  ۳۸:۲۰ دقیقه

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و با مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

 

  • در آموزش ایجاد شیت رفرنس و مبنا در اکسل ، شیوه ایجاد یک شیت مبنا و رفرنس را می آموزیم که با تغییر هر بخشی از آن ، آن تغییرات در بقیه شیت ها اعمال شود.

 

  • در این آموزش شیوه لیست کردن شیت ها و اطلاعات موجود در آنها را می آموزیم.

 

  • در این آموزش به صورت پروژه محور شیوه ماکرونویسی و برنامه نویسی شیت مبنا و رفرنس و انتقال الگو و قالب آن به الباقی شیت ها را می آموزیم.

 

شیت رفرنس و مبنا در اکسل

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

ویدئوی پیش نمایش آموزش  شیت رفرنس و مبنا در اکسل و پیاده سازی بقیه شیت ها براساس آن را می توانید در زیر به طور کامل مشاهده نمایید:

 

 
 

Download Product

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.