خانه / دانلود / آموزش پنل پیشرفته مدیریت و انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

آموزش پنل پیشرفته مدیریت و انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

نام محصول : آموزش پنل پیشرفته مدیریت و انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

مدرس:  افشین بوشهری زاده

پشتیبانی:  دارد.

نوع محصول:  دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (۷ ساعت معادل ۴۲۰ دقیقه ) در ۱۱ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر .

فرمت فایل:  mp4

مبلغ سرمایه گذاری:  ۲۲۹۰۰۰ تومان

 

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل آموزش پنل پیشرفته مدیریت انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل  ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

 

یکی از مهمترین مسائلی که شاید افرادی که چه به صورت مبتدی و چه به صورت پیشرفته از نرم افزار اکسل استفاده می کنند ، انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل باشد.پاسخ این مسئله بسیار ساده است و کاربران از روش انتقال سطر یا ستون به فایل یا شیت مورد نظر خود استفاده می کنند.

 

اما آنچه در آموزش انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل ، شما با ان مواجه می شوید عملا پیاده سازی و تولید نرم افزاری است کاملا پویا و داینامیک جهت انتقال و کپی و فراخوانی داده ها از شیت یا فایلی به فایل یا شیت های دیگر.

 

سوالی که پیش می آید این است که منظور از پویا یا داینامیک بودن این برنامه چیست ؟ و چگونه کار می کند. در آموزش انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل ، ما روند کار را به ۴ بخش تقسیم کرده ایم که ظاهر برنامه به صورت بخش های تب مانند نمایش داده می شوند و کاربر با کلیک روی هر نام هر بخش ، وارد آن فاز می شود.مانند زیر:

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

 

در مرحله  اول کاربر نام فایل منبع خود را انتخاب می کند . سپس اطلاعات آن فایل از جمله : نام فایل ، آدرس کامل فایل منبع ، تمام شیت های آن ، شماره سطر اول فایل منبع ، شماره سطر آخر فایل منبع ، شماره ستون اول فایل منبع ، شماره ستون آخر فایل منبع و همچنین تعداد سطرها و ستون های فایل منبع فرخوانی و استخراج می شود.

 

در مرحله دوم کاربر مشخص می کند که اطلاعات فایل منبع به یک فایل موجود انتقال پیدا کند یا به یک فایل ورکبوک جدید. سپس در صورت انتخاب فایل موجود ، باید فایل مقصد را از کاربر دریافت کند. و اطلاعاتی همچون : نام فایل ، آدرس کامل فایل مقصد ، تمام شیت های آن ، شماره سطر اول فایل مقصد ، شماره سطر آخر فایل مقصد ، شماره ستون اول فایل مقصد ، شماره ستون آخر فایل مقصد و همچنین تعداد سطرها و ستون های فایل مقصد فرخوانی و استخراج شود.

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

نکته بسیار مهم برنامه انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل ، این هست که کاملا داینامیک و پویاست. و کاربر می تواند در مرحله اول معین کند که چه تعداد سطر به فایل مقصد انتقال پیدا کند. همچنین می تواند تعیین کند که هر ستون فایل منبع در کدام ستون در فایل مقصد قرار گیرد.همچنین می تواند تعیین کند که کدام ستون ها کپی و انتقال داده شود و کدام ستون ها منتقل نشود.

 

از نکات ارزشمندی که در برنامه انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل تعبیه شده این هست که تمامی عملیات مختص به مدیریت خطا در برنامه انجام شده و کاملا برنامه روان و بدون هیچگونه خطایی است و می تواند برای افردی که علاقمند به ایجاد برنامه های پیشرفته هستند و می خواهند با برنامه نویسی و کدنویسی ، راه را برای افراد دیگر هموارتر کنند بسیار عالی است . از جمله افرادی که می توانند از این برنامه استفاده کنند حسابداران هستند. همچنین افرادی که در سازمان و شرکت خود با مسائل گزارش گیری و ریپورت بسیار سر و کار دارند.

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

برنامه انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل ، مزایای بسیاری دارد. یکی دیگر از مزیت های آن ، بک آپ گیری از اطلاعات به صورت روزانه می باشد که به راحتی و در قالب یک نرم افزار می توانید بسیار سریع از آن استفاده نمایید.

 

 

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و با مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

  • می توانید اطلاعات خود را به صورت داینامیک (با هر تعداد سطر و ستون) به فایل یا شیت جدید یا موجود منتقل کنید .
  • قابلیت انتقال اطلاعات ستون های منبع به ستون های مقصد دلخواه و در جایگاه مختلف و در ستون مختلف.
  • قابلیت اضافه کردن اطلاعات منبع در ادامه اطلاعات فایل مقصد و یا همچنین جایگزین کردن آنها با اطلاعات فایل مقصد.
  • برنامه شامل پنل مدیریتی به صورت تب ها می باشد و ظاهر نرم افزاری دارد.
  • مدیریت خطا در برنامه انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل ، به صورت کامل انجام شده است و برنامه کالا روان و جامع پیاده سازی شده است.
  • جهت بک آپ گیری از داده های عظیم ، می توانید از این برنامه مفید استفاده نمایید.
  • جهت انتقال و گزارش گیری می توان از برنامه انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل استفاده نمود.

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

 

جلسات مجموعه آموزشی پنل پیشرفته مدیریت و انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل:

 

  • جلسه اول: ایجاد پنل برنامه و چهار بخش اصلی و ساختار تب های برنامه از جمله بخش فایل منبع ، دریافت فایل مقصد ، مرحله مپینگ و فرمت داده ها و مرحله اجرا و ایمپورت    ۴۰ دقیقه

 

  • جلسه دوم: کدنویسی و برنامه نویسی ساختار تب های برنامه  ۲۷ دقیقه

 

  • جلسه سوم: کدنویسی بخش اول مدیریت و انتقال داده ها با عنوان انتخاب فایل منبع و بارگزاری آن  ۳۸ دقیقه

 

  • جلسه چهارم: کدنویسی لود دیتاهای فایل منبع از جمله اطلاعات سطرها و ستون ها و شیت ها  ۴۰ دقیقه

 

  • جلسه پنجم: کدنویسی بخش دوم مدیریت و انتقال داده ها با عنوان انتخاب فایل مقصد و بارگزاری آن و همچنین تنظیمات مرتبط با بخش فایل مقصد از جمله ورک بوک جدید یا موجود    ۴۴ دقیقه

 

  • جلسه ششم: کدنویسی لود دیتاهای فایل مقصد از جمله اطلاعات سطرها و ستون ها و شیت ها  ۳۲ دقیقه

 

  • جلسه هفتم: کدنویسی و برنامه نویسی عملیات مپینگ و فرمت داده ها تا لود نام ستون های فایل منبع  ۵۰ دقیقه

 

  • جلسه هشتم: کدنویسی و برنامه نویسی عملیات مپینگ و فرمت داده ها و لود نام ستون های فایل مقصد و همچنین لود سطر اول داده های فایل منبع  ۱ ساعت و ۱۳ دقیقه

 

  • جلسه نهم:  کدنویسی و برنامه نویسی ایجاد سیستم فرمت داده های ستون های منبع و همچنین ایجاد ساختار تغییر فرمت توسط کاربر به صورت کامل و منعطف  ۱۸ دقیقه

 

  • جلسه دهم: ایجاد و کدنویسی مرحله اجرا و ایمپورت – لود داده های فایل منبع و فایل مقصد و همچنین فرخوانی عملیات مپینگ و لود نام ستون ها و انتقال نام ستون های منبع به فایل مقصد  ۵۴ دقیقه

 

  • جلسه یازدهم: ایجاد و کدنویسی مرحله اجرا و ایمپورت – انتقال اطلاعات سطرها و ستون های مشخص شده فایل منبع به فایل مقصد موجود یا جدید با توجه به تنظیمات ثبت شده مرحله مپینگ و مراحل ثبت فایلها  ۵۹ دقیقه

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

پروژه پنل پیشرفته مدیریت و انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل برای چه افرادی کاربرد دارد و مفید می باشد؟

  • افرادی که در سازمان یا شرکت خود با عملیات انتقال داده های عظیم بین فایل های مختلف اکسل سر و کار دارند.
  • حسابدارانی که با بک آپ گیری روزانه و یا ماهانه قصد حفظ اطلاعات خود را دارند و بسیار با انتقال و نسخه برداری از داده ها سر و کار دارند.
  • افرادی که علاقمند هستند تا در اکسل پروژه ای پیشرفته در زمینه انتقال داده ها و اطلاعات بین فایل های اکسل ایجاد کنند که دارای امکانات کاملی است.

 

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل

 

 

ویدئوی پیش نمایش آموزش پنل پیشرفته مدیریت انتقال داده ها بین فایل ها و شیت های اکسل را می توانید به طور کامل در زیر مشاهده نمایید:

 

 
 

Download Product

 

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.