خانه / دانلود / آموزش ایجاد شیت منو در اکسل به صورت تخصصی و دسترسی سریع به شیت ها

آموزش ایجاد شیت منو در اکسل به صورت تخصصی و دسترسی سریع به شیت ها

نام محصول : آموزش ایجاد شیت منو در اکسل به صورت تخصصی و دسترسی سریع به شیت ها

مدرس: افشین بوشهری زاده

پشتیبانی: دارد.

نوع محصول: دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (چهل دقیقه) در ۱ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر

فرمت فایل: mp4

مبلغ سرمایه گذاری:  ۱۷۹۰۰۰ تومان

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل آموزش شیت منو در اکسل ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

در آموزش شیت منو در اکسل ، قصد داریم شیتی را به عنوان شیت مرجع و اصلی در نظر بگیریم که با استفاده از آن ، به راحتی و در کمترین زمان ممکن به بقیه شیت ها دسترسی داشته باشیم.

 

شاید بپرسید که این کار را به راحتی از نوار پایین اکسل می توان انجام داد. اما نکته اینجاست در صورتی که ۵۰ شیت ، ۷۰ شیت ، ۱۰۰ شیت و بیشتر داشته باشیم ، این کار بسیار سخت خواهد شد و عملا بسیار زمان گیر.

 

فرض کنید ۱۰۰ شیت داریم و می خواهیم خیلی سریع به هر شیت دلخواه دسترسی و به آن وارد شویم. و همچنین هر شیت در یک دسته بندی خاصی قرار می گیرد.

 

شیت منو در اکسل

شیت منو در اکسل

 

در شیت منو در اکسل ، به تعداد دسته بندی ها ، باتن و دکمه قرار می دهیم که با زدن هر باتن ، فرمی ظاهر می شود و داخل آن یک لیست کشویی از نام شیت های همان دسته بندی وجود دارد.

 

کاربر با انتخاب هر شیت از آن دسته بندی ، بلافاصله وارد آن شیت می شود.اگر قصد دسته بندی کردن شیت ها را داشته باشیم ، این روش بسیار عالی است.

 

 

شیت منو در اکسل

شیت منو در اکسل

 

 

روش دوم پیاده سازی و دسترسی بسیار سریع به شیت ها ، استفاده از یک فرم جستجوی سریع می باشد.یعنی یک لیست کشویی در شیت منو در اکسل قرار داده ایم که کل نام شیت های فایل را را شامل می شود. سپس کاربر می تواند از لیست کشویی نام شیت مورد نظر خود را انتخاب کند.

 

 

شیت منو در اکسل

شیت منو در اکسل

 

اما قاعدتا این مزیتی خاص نیست. بلکه باید بتوانیم با جستجوی لحظه ای نام شیت ، خیلی سریع به آن دسترسی داشته باشیم. به همین جهت با دابل کلیک کردن روی سلول شامل لیست ، فرم جستجوی سریع ظاهر خواهد شد.

 

با تایپ یک یا دو حرف از نام شیت مورد نظر ، سریعا از داخل لیست جستجو شده و فقط نام شیت هایی که شامل آن حروف می باشد را در لیست زیرین آن نمایش می دهد.

 

کاربر با انتخاب گزینه مد نظر از لیست ، و زدن اینر ، به شیت مورد نظر هدایت خواهد شد.

 

شیت منو در اکسل

شیت منو در اکسل

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و با مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

  • اگر پروژه شما شامل تعداد زیادی شیت هست و قصد دارید خیلی سریع آنها را مدیریت و دسترسی داشته باشید ، این آموزش بسیار مفید خواهد بود.

 

  • اگر می خواهید لیست شیت ها را دسته بندی کرده و هر دسته بندی را در یک فرم مجزا نمایش دهید ، این آموزش می تواند بسیار کمک کننده باشد.

 

  • اگر می خواهید برای یک لیست کشویی دیتا ولیدیشن ، یک جستجوی سریع ایجاد کنید که سریعا به گزینه مد نظر داخل آن دسترسی پیدا کنید ، این آموزش بسیار مفید خواهد بود.

 

شیت منو در اکسل

شیت منو در اکسل

 

ویدئوی پیش نمایش “ساخت شیت منو در اکسل به صورت تخصصی”  را می توانید به طور کامل در زیر مشاهده نمایید:

 

 

شیت منو در اکسل

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.