خانه / دانلود / فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک با گزارشات کامل و نمودارها

فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک با گزارشات کامل و نمودارها

نام محصول : پروژه طراحی فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک با گزارشات کامل و نمودارها

مدرس: افشین بوشهری زاده

پشتیبانی: دارد.

نوع محصول: دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (۳ ساعت معادل ۱۸۰ دقیقه ) در ۴ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر

فرمت فایل: mp4

مبلغ سرمایه گذاری:  ۲۸۹۰۰۰ تومان

 

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل پروژه نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

همانطور که می دانید فرم نظرسنجی در اکسل ، یکی از مهمترین فرم هایی است که در اکثر ارگان ها و شرکت هایی که به دنبال بازخورد گرفتن از مشتریان و یا مراجعه کنندگان خود دارند ، می باشد.

 

شاید اکثر فرم های نظرسنجی در اکسل که مشاهده کرده اید ، بسیار شبیه به هم بوده اند و یک عملیات مشخص را انجام می داده اند. اما در این پروژه ما سعی کرده ایم که تفاوت های اساسی را ایجاد کنیم.

 

از جمله مهمترین تفاوت ها سخت بودن و حساس بودن مدل طراحی این فرم ها می باشد که در پروژه طراحی فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک ، عملیات طراحی را در کدنویسی انجام داده ایم.

 

عملا کاربر نیاز نیست که طراحی خاصی انجام دهد. بلکه همه مراحل با استفاده از کدنویسی انجام می شود. به این صورت که کاربر تعداد سوالات یا بخش ها را مشخص می کند و سپس به صورت داینامیک و اتومات فرم نظرسنجی در اکسل ساخته می شود.

 

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

 

پروژه نظرسنجی در اکسل ، شامل ۴ شیت می باشد :

شیت تنظیمات

شیت فرم نظرسنجی

شیت اطلاعات

شیت گزارشات

 

 

شیت تنظیمات در پروژه فرم نظرسنجی در اکسل:

در این شیت سوالات و عناوین بخش هایی که قرار هست در مورد آنها در پروژه فرم نظرسنجی در اکسل از مشتریان سوال شود ، قرار دارد. و این سوالات به صورت اتوماتیک با زدن دکمه “نظرسنجی جدید” به شیت فرم نظرسنجی منتقل می شوند.

 

همچنین لیست عناوین و تیترها ، به صورت اتومات از شیت تنظیمات به شیت نظرسنجی انتقال داده می شود.

 

و لیست در نظرگرفتن امتیاز برای هر پاسخ در شیت تنظیمات مشخض شده. مثلا اگر کاربر پاسخ “خیلی ضعیف” را انتخاب کند ، امتیاز -۲ می گیرد. و تعداد پاسخ های “خیلی ضعیف” شربدر -۲ می شود.

 

 

شیت فرم نظرسنجی در اکسل:

در این شیت سه دکمه مهم وجود دارد که عملکردهای مهمی را انجام می دهند. دکمه “نظرسنجی جدید” که با زدن آن ، پیغامی ظاهر می شود و از کاربر تعداد سوالات و بخش هایی که نیاز به نظرسنجی دارند را می پرسد و بنا به تعداد وارد شده ، طراحی فرم نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک و پویا انجام و نمایش داده می شود.

 

دکمه “ثبت نظرسنجی” ، عملیات ثبت اطلاعات از جمله : نام و نام خانوادگی فرد ، کد ملی ، تاریخ نظرسنجی و همچنین پاسخ های فرد به سوالات و بخش ها را در شیت “اطلاعات” انجام می دهد.

 

دکمه “گزارشات” ، شیت گزارشات را نمایش می دهد که در داخل آن گزارشات کاملی از نظرسنجی در اکسل گرفته شده و می توان براساس آن ، اطلاعات خوبی کسب کرد.

 

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

 

 

شیت اطلاعات در پروژه فرم نظرسنجی در اکسل:

اطلاعات ثبت شده نظرسنجی در اکسل را به صورت سطر به سطر در داخل آن نمایش داده می شود. همچنین اطلاعات عددی آماری مورد نیاز جهت ساخت گزارشات و نمودارها نیز در این شیت تجزیه و تحلیل و قرار دارد و ثبت شده است.

 

 

شیت  گزارشات در پروژه فرم نظرسنجی در اکسل:

این شیت ماحصل و خروجی کل کار هست و اطلاعات آماری و نموداری داده های ثبت شده را نمایش می دهد. البته عملیات محاسباتی روی داده های عددی صورت گرفته و این داده ها آماده گزارش گیری بصری و نموداری شده اند.

 

مهمترین دلیلی که باعث شده ما فرم نظرسنجی در اکسل را به صورت اتومات ، طراحی آن را ایجاد کنیم ، کنترلهای گروپ باکس ها و آپشن باتن ها می باشند که هنگام طراحی دستی ، بسیار به وجود آمدن خطا در آنها بالاست.

 

ممکن است فرم نظرسنجی در اکسل را دستی طراحی کنید اما اتصالات دکمه ها با سلول ها به هم بریزد و دچار خطا شوید . اما ساخت فرم نظرسنجی در اکسل به صورت کدنویسی شده و اتومات ، بدون هیچ گونه خطایی و با سرعت بسیار بالا ، انجام می شود.

 

همچنین شما می توانید چندین فرم نظرسنجی در اکسل با تعداد سوالات مختلف طراحی کنید و این قابلیت به کاربر داده شده که با زدن دکمه “نظرسنجی جدید” ، تعداد سوالات را تنظیم کند.

نمودارهای رسم شده در شیت گزارشات ، پویا می باشند و با پاک کردن داده های عددی و ایجاد نظرسنجی جدید ، حذف نمی شوند ، بلکه به صورت اتومات بروزرسانی می شوند.

 

 

فرم نظرسنجی در اکسل 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

 

جلسات پروژه طراحی نظرسنجی در اکسل به صورت داینامیک :

  • جلسه اول: توضیح و شرح پروژه طراحی نظرسنجی در اکسل و آماده ساری شیت ها   ۴۱:۳۲ دقیقه

 

  • جلسه دوم: کدنویسی دکمه “نظرسنجی جدید” و گرفتن تعداد سوالات لازم جهت نظرسنجی ۴۵:۳۸ دقیقه

 

  • جلسه سوم: کدنویسی دکمه “ثبت نظرسنجی” و ثبت داده های عددی جهت نمودارها  ۳۰:۵۰ دقیقه

 

  • جلسه چهارم: تجزیه و تحلیل داده های عددی و گرفتن گزارشات کامل و نمودارهای حاصل از نظرسنجی ها   ۵۰:۵۸  دقیقه

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و با مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

  • قابلیت این را خواهید داشت تا نظرسنجی هایی با تعداد سوالات متفاوت ایجاد کنید و بدون نیاز به طراحی و ایجاد و حذف دکمه ها.

 

  • امکان ثبت همه نظرسنجی های گرفته شده را با تمام اطلاعات آن خواهید داشت و امکان جستجو نظرات افراد ثبت شده وجود دارد.

 

  • می توان گزارشات کاملی از فرم نظرسنجی در اکسل استخراج کرد تا به صورت بصری ، خروجی داده های عددی را نمایش داد و از آنها بهره برد.

 

  • پروژه طراحی فرم نظرسنجی در اکسل ، برای هر ارگان یا سازمان و شرکتی قابل استفاده می باشد و براساس گزارشات کامل آن و انعطاف طراحی ، می توان از امکانات آن بهره مند شد.

 

 

فرم نظرسنجی در اکسل

 

گزارش گیری و دسته بندی سالانه کالاها

 

ویدئوی پیش نمایش آموزش “پروژه نظرسنجی داینامیک و پیشرفته با گزارشات کامل و نمودارها”  را می توانید به طور کامل در زیر مشاهده نمایید:

 

 
 

گزارش گیری و دسته بندی سالانه کالاها

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.

 

نظرات صوتی برخی از تهیه کنندگان این آموزش:

 

سرکار خانم نجفی