خانه / دانلود / پروژه داینامیک فرم های چندگانه در شیت های اکسل با قابلیت های پیشرفته

پروژه داینامیک فرم های چندگانه در شیت های اکسل با قابلیت های پیشرفته

نام محصول : آموزش پروژه داینامیک فرم های چندگانه در شیت های اکسل با قابلیت های پیشرفته

مدرس: افشین بوشهری زاده

پشتیبانی: دارد.

نوع محصول: دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (۶ ساعت و یازده دقیقه معادل ۳۷۱ دقیقه ) در ۸ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر

فرمت فایل: mp4

مبلغ سرمایه گذاری:  ۳۸۹۰۰۰ تومان

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل آموزش پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل  ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

 

احتمالا شما که در حال مشاهده این آموزش و پروژه هستید ، یا در اداره ای مشغول فعالیت هستید و یا مدیریت بخشی از شرکت را بر عهده دارید و یا به عنوان فردی مستقل مشغول فعالیتی هستید و حتی ممکن هست از علاقمندان برنامه نویسی در اکسل باشید.

 

در هر جایگاهی که قرار داشته باشید ، قطعا با چالشی که می خواهیم مطرح کنیم و در این پروژه پیاده سازی شده است ، مواجه شده اید . در هر اداره و شرکت ، بنا به فعالیتی که دارند ، تعدادی فرم آماده و طراحی می کنند تا براساس ارائه این فرم ها به مشتریان خود ، اطلاعات لازم را از آنها دریافت و بایگانی کنند.

 

در پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل ، حدود ۱۸ فرم یا درخواست داریم که باید برای هر یک از این فرم ها ، مشخص شود فرم به چه صورت نمایش داده شود.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید تعداد کل فیلد ها ، ۳۱ فیلد می باشند که باید برای هر درخواست یا فرم ، تعدادی فیلد قابل دسترسی و تایپ و انتخاب باشد و بقیه فیلدها غیرقابل دسترسی باشند.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

در پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل ، فیلد ها در ۴ بخش تقسیم بندی شده اند. تا در حین ورود داده ها ، نظم بیشتری ایجاد شود.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

همچنین با انتخاب فرم یا درخواست مورد نظر ، در قسمت “نوع وضعیت” ، لیست مرتبط با آن فراخوانی می شود. و عملا با استفاده از کدنویسی عملیاتی انجام داده ایم تا تا داده های مرتبط با فرم یا درخواست مورد نظر بارگزاری و لیست آن نمایش داده شود.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

در پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل ، در داخل فرم بخشی را برای توضیحات در نظر گرفته ایم که شامل ۷ باکس توضیحات می باشد. کاربر می تواند به صورت مستقیم در داخل هر یک از این سلول ها ، توضیحات را وارد کند. همچنین با دابل کلیک کردن روی هر سلول توضیحات می تواند به فرم توضیحات دسترسی و در داخل آن توضیحات چند خطی خود را وارد نماید.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

عملیاتی که می توان در این فرم ها انجام داد ، شامل “ثبت درخواست” ، “حذف درخواست” ، “ویرایش درخواست”  و “فرم جدید” می باشد. نکاتی مرتبط با هر یک از این عملیات وجود دارند که در ویدئوی پیش نمایش که در پایین همین صفحه قرار دارد ، کامل شرح داده ایم.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

همچنین دکمه ای به نام “نمایش اطلاعات در فرم” را داریم که با انتخاب یک سطر از داده های ثبت شده ، اطلاعات سطر مورد نظر در فرم به نمایش گذاشته می شود. و سپس می توان عملیات ویرایش را نیز انجام داد.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

قسمت مهم دیگر پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل ، پنل جستجو آن می باشد که به صورت بسیار روان و پویا می توانید بر حسب هر فیلدی جستجو و فیلترینگ را انجام دهید. کافی است با تایپ کردن و یا انتخاب گزینه مورد نظر در پنل جستجو ، و زدن اینتر ، خروجی را مشاهده نمایید.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید براساس تاریخ فیلتر انجام شده است. و همه درخواشت ها و فرم هایی که در سال ۹۹ و ماه اردیبهشت ثبت شده اند را استخراج کرده ایم.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

حال براساس فیلد دوم جستجو را انجام داده ایم و همه فرم هایی که “پرونده خدمت آنها نهایی شده” را استخراج کرده ایم.

 

همچنین عملیات فیلترینگ و جستجو را در قالب یک فرم ایجاد کرده ایم تا کاربر با مشاهده فرم ، فیلدهایی که مد نظر دارد ، را جستجو و خروجی را مشاهده کند.

 

فرم های چندگانه در شیت های اکسل

 

تفاوت این روش این هست که کل فیلدها را به صورت یکجا می توان دید و در صورت نیاز هر کدام را که می خواهیم را وارد و جستجو کنیم.

 

 

جلسات آموزشی پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل:

  • جلسه اول: آماده سازی لیست ها و فرم ها    ۴۰:۵۴ دقیقه
  • جلسه دوم:  پیاده سازی لیست ها و پایه گذاری و کدنویسی فرم های چندگانه  ۵۱:۱۷ دقیقه
  • جلسه سوم: ثبت اتومات شماره پیگیری و پیاده سازی فرم جستجوی سریع لیست ها  ۴۴:۳۳ دقیقه
  • جلسه چهارم:  کدنویسی باتن فرم جدید و باتن ثبت درخواست و تنظیم سطر انتخاب شده از داده ها   ۵۵:۴۱ دقیقه 
  • جلسه پنجم:  کدنویسی باتن نمایش اطلاعات در فرم و عملیات پنل جستجو   ۴۸:۰۱ دقیقه
  • جلسه ششم: کدنویسی باتن ویرایش اطلاعات و ایجاد فرم جستجوی کامل اطلاعات و کدنویسی آن  ۴۲:۰۷ دقیقه
  • جلسه هفتم: تعیین و تعریف سطح دسترسی های مختلف برای کاربران و کدنویسی آن  ۴۶:۳۴ دقیقه
  • جلسه هشتم: کدنویسی باتن های لاگین و لاگ اوت و ایجاد فرم توضیحات و کدنویسی آن  ۲۷:۱۹ دقیقه

 

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

  • با استفاده از این آموزش ، می توان چندین فرم را در قالب یک فرم پیاده سازی کرد .
  • در این پروژه پنل جستجوی کامل را استفاده کرده ایم و به صورت کامل کدنویسی شده است.
  • شیوه ایجاد فرم توضیحات و ارتباط دوطرفه آن با سلول های بخش توضیحات کدنویسی شده است.
  • تمامی عملیات لازم از جمله ثبت فرم ها و درخواست ها ، حذف درخواست ها ، ویرایش درخواست ها و ایجاد فرم جدید ، برنامه نویسی شده است.
  • سطح دسترسی کاربران بر روی پروژه پیاده سازی شده و در سطح های مختلف می توان کاربران را تعریف نمود و عملیات لاگین و لاگ اوت رو انجام می دهند و به داده های تعریف شده مختص به آن سطح معین شده ، دسترسی خواهند داشت.

 

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

ویدئوی پیش نمایش آموزش پروژه فرم های چندگانه در شیت های اکسل و کدنویسی آن را می توانید به طور کامل در زیر مشاهده نمایید:

 

 
 

Download Product

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.