خانه / دانلود / پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل و کدنویسی آن (گزارش گیری با وی بی ای)

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل و کدنویسی آن (گزارش گیری با وی بی ای)

نام محصول : آموزش گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل و کدنویسی آن.

مدرس: افشین بوشهری زاده

پشتیبانی: دارد.

نوع محصول: دانلودی

نوع فایل: ویدئویی (۶ ساعت معادل ۳۶۰ دقیقه ) در ۹ درس آموزشی – قابل مشاهده در موبایل و کامپیوتر .

فرمت فایل: mp4

مبلغ سرمایه گذاری: ۳۳۹۰۰۰ تومان

 

 

لطفا پس از مطالعه توضیحات کامل آموزش پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل و کدنویسی آن ، ویدئوی پیش نمایش این آموزش را در پایین همین صفحه مشاهده نمایید.

 

 

قابلیت پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل:

 

شاید بتوان یکی از مهمترین رسالت های مهم نرم افزار اکسل را در زمینه گزارش گیری دانست. گزارش گیری در اکسل ، به دلیل ویژگی های آنالیز و تحلیل بسیار قدرتمند ، قدرت برنامه نویسی بالا و هوشمندی که این نرم افزار دارد ، بسیار حائز اهمیت می باشد و گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل ، آموزشی است که قصد داریم به آن بپردازیم.

 

گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل ، پنلی است با قابلیت فیلتر کردن قدرتمند داده ها با انواع داده ای مختلف ، از جمله داده های از نوع تاریخ و بازه ای بین دو تاریخ ، عددی ، داده های بازه ای بین دو مقدار ، داده های از نوع لیست و چند مقداری .

 

 

در آموزش گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل ، کاملا با استفاده از قدرت برنامه نویسی در وی بی ای اکسل سعی داریم تا گزارشات پیشرفته ای را در چندین سطح مختلف استخراج و نمایش دهیم.

شاید با خود بگویید نرم افزار اکسل ، قابلیتی برای فیلتر و جستجو دارد و چه نیازی به پنل فیلترینگ و این نوع گزارشات و برنامه نویسی آن هست.

 

در این آموزش پنل کامل و جامعی در دسترس هست و کاربر نیاز نیست برای انجام فیلتر لیست یا منویی را باز و بست کند و سپس بتواند فیلترینگ را انجام دهد. بلکه به راحتی می تواند در پنل فیلترینگ براساس هر داده ای که مدنظر دارد ، داده ها را جستجو کرده و خروجی را در انبوهی از داده ها نمایش می دهد.

 

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

 

فرض کنید می خواهید براساس تاریخ فیلتر را انجام دهید و می خواهید اطلاعاتی را که بین بازه ای از تاریخ ها قرار دارد را بدست آوریم. کافی است در پنل فیلترینگ ، در بخش تاریخ ، تاریخ شروع و تاریخ پایان بازه را وارد نماییم و سپس با زدن اینتر ، خروجی را مشاهده می کنیم. همچنین می توان یکی از مقادیر تاریخ شروع و یا تاریخ پایان را وارد کرد و کمتر از آن تاریخ و یا بیشتر از آن تاریخ را نمایش خواهد داد.

 

بنابراین شیوه کدنویسی و برنامه نویسی گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل کاملا پویا و داینامیک می باشد و با خالی کردن سلول ها مد نظر ، فیلتر به صورت اتوماتیک به حالت اول بر می گردد.

 

 

 

یکی از بزرگترین مزیت های پنل فیلترینگ پیشرفته ، نمایش و استخراج داده های مورد نظر براساس هر نوع داده ای و پاسخ بسیار سریع آن هست که در کسری از ثانیه داده های خروجی را نمایش می دهد. در این آموزش یکی از گزینه هایی که براساس آن فیلتر را انجام می دهیم ، “شماره سفارش” می باشد. کافی است شماره سفارش مورد نظر را در باکس مربوطه در پنل فیلترینگ وارد شود و سپس با زدن اینتر ، خروجی بسیار سریع نمایش داده می شود.

 

نوع جستجو و فیلترینگ بعدی که بسیار جذاب و مهم می باشد ، فیلتر براساس لیست ها و به صورت چندگزینه ای می باشد. که برای این کار از چکباکس ها استفاده کرده ایم. و با انتخاب هر چکباکس و فعال بودن تیک آن ، داده های مورد نظر را نمایش و در صورت عدم تیک خوردن ، آنها را نمایش نخواهد داد. این بخش کالا داینامیک کدنویسی شده است. مثلا اگر شما داده ای جدید به ستون شهرها اضافه نمایید ، به صورت خودکار به لیست پنل فیلترینگ اضافه می شود و نیازی به اضافه کردن دستی نیست.

 

 

بنابراین قابلیت بسیار مهم آموزش پنل فیلترینگ پیشرفته ، امکان اضافه کردن و حذف کردن داینامیک گزینه ها می باشد که برنامه به شیوه کاملا درست فیلترینگ را انجام می دهد.

 

نوع داده ای دیگری که فیلترینگ براساس آن انجام می شود ، نوع بازه ای اعداد می باشد . مثلا کیفیت سفارش و تعداد فروش. که می توان دو عدد را به عنوان حداقل کیفیت سفارش و حداکثر کیفیت سفارش در نظر گرفت و خروجی را مشاهده کرد. همچنین می توان یکی از این مقادیر را وارد نمود و برنامه کاملا خروجی را نمایش می دهد.

 

همچنین دکمه هایی به عنوان نمایش پنل فیلترینگ و عدم نمایش آن در نظر گرفته شده که استفاده و عدم استفاده از پنل فیلترینگ را مدیریت می کنند.در آموزش گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل سعی شده فیلترینگ در قالب شیت های اکسل و همچنین در قالب یوزرفرم ها انجام شود و در هر دو حالت ، روان بودن و داینامیک بودن روند کار مد نظر بوده است.

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

جلسات آموزشی گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل:

 

  • جلسه اول: آموزش طراحی و پیاده سازی ظاهر پنل فیلترینگ. ۲۶:۰۴ دقیقه

 

  • جلسه دوم: شیوه ایجاد فیلترینگ در حالت بصری و شیت های اکسل. ۴۵:۴۴ دقیقه

 

  • جلسه سوم: کدنویسی رویدادهای شیت داده ها و تعریف سلول های داده ای قابل تغییر. ۳۸:۵۰ دقیقه

 

  • جلسه چهارم: کدنویسی عملیات فیلترینگ بخشهای تاریخ ، لیست ها و انجام مقدمات شیت دیتابیس. ۴۳:۱۳ دقیقه

 

  • جلسه پنجم: کدنویسی عملیات فیلترینگ فیلد های بخش بندی مشتریان و شهرها و کیفیت سفارش و تعداد فروش. ۴۳:۵۳ دقیقه

 

  • جلسه ششم: کدنویسی عملیات حذف فیلتر و لودینگ مجدد نوع داده ای تکست و لیست ها . ۵۳:۱۸ دقیقه

 

  • جلسه هفتم: کدنویسی عملیات حذف فیلتر و لودینگ نوع داده ای تاریخ و بازه ای از مقادیر. ۵۳:۲۰ دقیقه

 

  • جلسه هشتم: ایجاد عملیات فیلترینگ از طریق یوزرفرم ها و از طریق کنترل های تخصصی کامبوباکس و چکباکس ها . ۴۲:۲۳ دقیقه

 

  • جلسه نهم: کدنویسی فیلترینگ کنترل های تخصصی فرم ها. ۱۱:۵۵ دقیقه

 

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

 

 

این آموزش چه ویژگی هایی دارد و با مشاهده آن چه کاربردهایی برای شما خواهد داشت؟

 

  • این آموزش برای افرادی که قصد دارند از طریق وی بی ای و برنامه نویسی گزارشات قدرتمندی را استخراج کنند ، بسیار مفید می باشد.

 

  • داینامیک و پویا بودن این آموزش ، از ویژگی های منحصر به فرد آن می باشد و با اضافه کردن و کم کردن گزینه ها و فیلدها ، برنامه خود را تطبیق داده و خروجی مورد نظر را نمایش می دهد.

 

  • امکان فیلترینگ در چندین سطح مختلف ، از ویژگی ها و هوشمندی این گزارشات می باشد.

 

  • امکان نمایش و استخراج داده ها از انبوهی از اطلاعات با سرعت بالا و کاملا سریع.

 

  • انجام عملیات فیلتر اطلاعات و عدم فیلتر آن به صورت هوشمند و با کلیک کردن در سلول های چکباکس ها.

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل

 

ویدئوی پیش نمایش آموزش گزارش گیری با پنل فیلترینگ پیشرفته در وی بی ای اکسل و کدنویسی آن را می توانید به طور کامل در زیر مشاهده نمایید:

 

 
 

Download Product

 

این آموزش دارای پشتیبانی کامل رفع اشکالات و حل سوالات می باشد و پس از تهیه آموزش، از طریق راه های ارتباطی در بخش تماس با ما ،می توانید سوالات و چالش های خود را بیان نمایید.

 

نظرات صوتی برخی از تهیه کنندگان این آموزش:

 

جناب آقای عباس زاده