خانه / دانلود رایگان اکسل / آموزش زمان بندی به صورت داینامیک در اکسل و کدنویسی آن

آموزش زمان بندی به صورت داینامیک در اکسل و کدنویسی آن

آموزش زمان بندی به صورت داینامیک در اکسل و کدنویسی آن

 

در این آموزش قصد داریم شیوه زمان بندی هفتگی رو مورد بررسی قرار دهیم. باتن هایی که قصد پیاده سازی آنها را داریم : هفته بعد ، هفته قبل و باتن هفته جاری.

 

دقت نمایید آموزش زمان بندی به صورت داینامیک در اکسل بخشی از مجموعه آموزش برنامه زمان بندی در اکسل  می باشد که پروژه بسیار جذاب و به صورت گرافیکی و بصری است.

 

در این آموزش زمان ها ، در محور عمودی قرار گرفته اند و فواصل بین زمان ها ۱۵ دقیقه می باشد که می توان در شیت تنظیمات ، به صورت داینامیک تنظیم کرد.

 

با زدن باتن هفته قبل ، باید هفت روز به عقب برگردیم. تنها کافی است سلول E4 از طریق کدنویسی تنظیم شود. بقیه سلول های هفته ، براساس سلول E4 تنظیم می شوند و رمول نویسی شده اند. دقت کنید در این آموزش از ماژول تاریخ شمسی نیز استفاده شده است.

 

زمان بندی به صورت داینامیک

 

زمان بندی به صورت داینامیک

 

جهت باتن هفته بعد ، نیز دقیقا روند کار به همین صورت می باشد و باید سلول E4 تنظیم شود. یعنی ۷ روز به تاریخ جاری آن اضافه شود. و برای بدست آوردن هفته جاری باید روز جاری را بدست آوریم.

 

سپس دقیقا شنبه آن هفته را استخراج کنیم و در سلول E4 قرار دهیم. این روند را باید کدنویسی کنیم.در پایین همین صفحه آموزش ماژول تاریخ شمسی و همچنین آموزش مجموعه برنامه زمان بندی در اکسل به صورت داینامیک قرار داده شده و می توانید بهره مند شوید.

 

ویدیو کامل آموزش زمان بندی در اکسل به صورت داینامیک (باتن های هفته قبل ، هفته بعد و هفته جاری) و کدنویسی آن را در زیر مشاهده نمایید.

 

 

 

همچنین  آموزش های ماژول تاریخ شمسی در اکسل و مجموعه پروژه برنامه زمان بندی در اکسل به صورت داینامیک را در زیر مشاهده نمایید.

 

برنامه زمان بندی در اکسل

 

تاریخ شمسی در اکسل

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *